Hvordan opretholder vi en tæt arbejds-relation, når vi mødes langt sjældnere?
Når vores medarbejdere passer jobbet fra deres dagligstue, kælder, køkken og udhus – så er de ”væk” på en anden måde, end når de ellers normalt var ude af kontoret (og vores nærhed) et par dage pga. opgaver, kurser konferencer mm.
Mange siger at "det ikke er et problem", og samtidig hører vi rigtig mange som oplever sig meget alene, overset/hørt, og som har sværere ved at opretholde egen motivation.
Vi byder på en række opmærksomhedspunkter du kan have med dig i din daglige ledelse.
Udbytte
På denne workshop arbejde vi med præcis hvad forskellene er – og hvordan vi helt praktisk kan håndtere dette i vores lederskab. Vi kommer blandt andet ind på:
· Hvordan vores hjerne IKKE er udviklet til et liv, hvor vi skal løse opgaver sammen – uden at være det, fysisk.
Og hvordan vi – heldigvis - KAN få det til at virke alligevel, ved at justere bevidst i vores tænkning og reaktioner.
· Hvordan man kan lave tydelige(re) grænser mellem arbejde og fritid…
Det er selvfølgelig altid en vigtig ting at holde øje med – både som leder og medarbejder.
Og det er alligevel blevet ekstra vigtigt, når arbejdspladsen og hjemmet pludselig ligner hinanden til forveksling.
· Og at vores ledelse – sympatisk nok – ofte er baseret på tilliden til, at medarbejderne selv lige siger til, hvis noget ”driller”. Her kigger vi på, hvor realistisk det er at basere ledelse og trivsel på dén slags aftaler og tillid – og hvad der måske kan være endnu bedre…

Overvejer du at blive klogere på ledelse - når der er "luft imellem os"?
Investeringen i denne 2-timers workshop er 16.650.
(DKK, ex. moms og evt. transport/ophold).
Workshoppen afholdes, som udgangspunkt, fysisk - men vi kan selvfølgelig også komponere en udgave, hvor der er mere "luft imellem os" 😊
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at tage fat på Erik Løgstrup på: el@performex-hr.dk eller +45 2027 3626.